onsdag 20 november 2013

Onsdag, 06:30 torsdag..

Tja, nu är de onsdag.. Jobbat kväll idag så simskola har stått på schemat!
De var riktigt duktiga idag! (fast de är de ju nästan alltid!) :)
Imorgon är det dags för deras sista dag på simskolan, den går ut på att visa upp för sina föräldrar att simma till linan och tillbaka själv så gott de går. Sedan ska vi gå till röda röret och åka det tillsammans, för att sedan käka lite glass och få diplom och märken! :)
Jag slutar dock 16:30 imorgon så jag hinner inte vara med på avslutningen.

Idag så fick jag tråd så nu kan jag göra ännu mer armband! :) Tjoho!
Väntar dock på en viss färg ännu som jag har lite beställningar på..

Nu ska jag dricka lite julmust och äta lite cheesballz som jag köpt för någon dag sedan.. :) MUMS!!
Blir att lägga sig tidigt idag då man börjar 06:30 imorgon.. :)
Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar