onsdag 13 november 2013

Fullt upp!!

Hejhej igen!

Nu är det verkligen fullt upp! Men kul är det.
Öppnade ju min Gilla sida på facebook härom dagen med mina smycken. Jätte kul att så många varit in och gillat och beställt armband.
Just nu är Luleå Hockey armbanden riktigt populära och även Saik armbanden.
Har slutsålt av dem med förhoppningsvis nästa vecka kommer det komma in mer material så jag kan göra mer! :)
Hela 87 gilla markeringar nu. :) Så sjukt kul att många tycker om mina smycken och sådant. Tack ska ni ha! :)

Missa inte tävlingen heller om ett par örhängen från T'S Smycken.

Det är på facebook så ni kanske måste vara inloggade där för att kunna se den.

Nu till något helt annat.
Imorse så kom de som ska tapetsera om ena väggen i vardagsrummet, måla vid köksluckorna, måla ena toan och rören i ena badrummet.
Det tog bara 7 månader för Bodenbo.. Undrar om det var för att jag skickade ett mail till Hyresgästföreningen.. ja man vet aldrig.. Skönt att de är här och fixar de nu iallafall. Slapp ju vänta i 1 år som i den gamla lägenheten..

Ledig imorgon men kommer nog vara hemma hela dagen då de ska hit o fixa tapeter o tjosan sa..
När man har djur vill man som vara hemma.. Speciellt när man har en iller som är såå annorlunda här uppe.. :)

 

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar