söndag 24 november 2013

Detta med att komma på rubriker..


är sjukt svårt. Vet inte hur många de känns som jag döpt till jobb eller liknande..
Nu ska jag ju faktiskt på jobbet, om 15 minuter ska jag nog börja fara. Älsklingen ligger fortfarande och sover, han var uppe längre än mig igår.. :)
Blir jobb till 20:30 idag sen efter det är de bara tagga jobb måndag tisdag också. :)

Igår blev det 99 gilla-markeringar på min facebooksida. Sjukt kul då jag bara har haft den publicerad i ca 2 veckor.. Skapade den ju i september men kom aldrig på vad den skulle heta så den låg på is ett tag.. :)

Många som beställer julklappar av mig och det är riktigt kul, får göra så mycket olika varianter på armband hela tiden, älskar utmaningar.. :)

Aja, nu hinner jag inte skriva så mycket mer för jag måste göra mig klar för jobbet!
Älskar mitt jobb, vi är som en enda stor familj! <3
Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar