onsdag 6 november 2013

VC och städning

Imorse fick jag träffa min läkare.. De visade sig vara en körtel som är inflammerad.. spottkörteln? eller något sånt kanske det var.. Jag har iallafall fått antibiotika som jag ska äta i tio dagar.. Inte små tabletter direkt, 3 ggr dagligen.. Aja, tur man ätit så mycket tabletter att man inte har svårt med sånt..

Sen när jag var klar där hämtade jag ut medicin på apoteket och sedan så lämnade jag av nå ikea lack hyllor hos Madde :)

Sen när jag kom hem började jag plocka undan runt om i lägenheten medans älskling fortfarande sov.. Sen när jag plockat undan en del så löste jag lite korsord varav på jag blev jätte trött och somnade i soffan, vaknade då o då av att jag snarkade, så sjukt jobbigt.. Vill bara bli helt frisk nu så man kan sova o leva normalt..

Nu ska vi rensa lite på balkongen tror jag..

Fick även ett par bilder av Maria på Ateljé M i Arvidsjaur igår, sedan jag var o fotade mig där en gång.. :) TACK! :)

Här är en bild av de jag fick! :)
Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar