lördag 12 oktober 2013

Förkylning och sömn..

Ja, nu var man där igen.. sjuk...
Blir så less.. så fort man lyckats bli frisk från de ena så blir man sjuk igen..

Har fortfarande inte fått någon kallelse till datortomografin eller röntgen.. hoppas jag får veta de snart..
Har blivit så mycket "komplikationer" av de här med huvudet.. måste byta massa mediciner och dylikt, då de kan vara farligt då de inte vet vad som är fel i "hjärnan" ännu... :/

Aja.. Nu är det ju förkylningen som hägrar.. Visste ju att de skulle komma snart då vi har så mycket skolklasser på jobbet.. passerar ju sisådär 100 elever om dagen typ.. :)
I veckan har de varit extra kul att ha klass 3, alla små 9-10 åringar har fått ha livräddning..
De har fått kasta livbojar och räddat varandra, det är alltid lika kul verkar det som!
Denna gång fick de även ett special uppdrag att rädda mig och Gustav. (Idéen kom från Stina & S-Os lektion).
Vi delade upp klassen i två, alltså ca 10-11 st i varje grupp. Då jag o Gustav gjorde hjälptecknet fick alla hjälpas åt att bogsera oss in till kanten.. Och vi höll andan då vi låg med huvudet i vattnet, och vi höll andan riktigt länge med en del klasser..

Var så stolt över alla då de fick in mig till kanten, de var så duktiga allihopa! Extra kul då man är släkt/känner några barn som är med!
Det har varit en vecka då jag verkligen älskat mitt jobb! :)

Skulle egentligen jobbat i helgen men så jag kände att förkylningen var på G tog jag ledigt lördag söndag.. får se om jag är frisk så jag orkar jobba måndag tisdag..

Har mest sovit hela dagen idag.. Men fick lite energi på kvällen och städade köket med hjälp av Plexus..

Bild från jobbet! Jag & Poolman! :)
Måste bara få skryta lite också, älsklingen var så gullig imorse som kom med frukost på sängen! Älskar dig! <3

Nu ska jag ta de lite mer lugnt!
Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar