tisdag 15 oktober 2013

Bortglömda bilder..

Hej idag också!

Hittade massa bilder som jag inte gått igenom på datorn sedan i somras.. Ska ladda upp några i detta inlägg längre ner så får ni något nytt att titta på! :)

Idag så har jag försökt att ta de lugnt, orkar inte med så mcyket.. När jag vaknade imorse så var inte älskling kvar i sängen, fick typ panik.. Har typ aldrig hänt att han stigit upp före mig, när jag yrvaken vid 8 upptäckte det började jag fundera om han var på toa men de var så tyst överallt. Sen började jag tänka om han farit på nå möte, tyå arbetsförmedlingen eller någon som han glömt säga.. Shit vad tankarna gick fort där, steg iallafall upp och gick på toa.. Kommer ut och ser att han ligger och sover i gästrummet..
Hehe... Jag har visst varit jobbig inatt med nästäppa och snarkningar.. Hatar verkligen snarkningar själv men de är så sjukt jobbigt när man är förkyld.. Går som inte att undvika hur mycket man snyter sig och hur mycket nässpray man än använder..

Aja, sen så var vi tvungen iväg att handla och köpa kattsand..
Varför ska man ha så mycket att göra trots man är sjuk!!!?
Orkar ju inte, idag kom det lite snö också vilket innebär att jag måste sätta på vinterdäcken..

Imorgon är den där besiktningen hur de nu ska gå att stiga upp.. 7.20 var den visst.. sen lämna Tamook hos Madde någon gång senare. Hon är en ängel som vill ta hand om min lilla tok ibland då man planerar att åka bort eller bara göra något annat.
Efter jag lämnat Moki så blir de Harads och lägga om till vinterdäcken.. Känns grymt jobbigt då jag inte har någon ork i kroppen, men man måste ju.. Tar även med mig Lupus hem så får mysa med honom lite ett par dagar. :)

Här är bilderna jag lovade i början på inlägget. 

Jag och Ebba på stranden!

Ebba är och går i vattnet!

Dike <3

Superglad Affe!

Affe i vattnet!

Ebba! :)

Älskling på båten!

Fr.vänster, båthus/skjul, bastu/bad, stugan vi brukar vara i.

Hackspetten som flög in i en ruta som var lite groggy, klarade av att flyga iallafall.

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar