söndag 13 oktober 2013

ARG...

Skulle skriva ett snabbt inlägg men det krånglar med internet...

 Jag har oftast ett leende på läpparna men de
FINNS INGET ANNAT SOM GÖR MIG MER ARG ÄN TEKNISKA PROBLEM!!!

Om tv, radio, sterio, dator, telefon eller symaskin.. Sånna grejer.. Om de krånglar ska man hålla sig på avstånd från mig.. Finns inget som är med irriterande..
MORR!

Aja, djupa andetag.. :)
Nu ska jag se en serie som vi påbörjat nu i helgen då både jag och Dike är förkylda..
Homeland..
Jag vet inte om jag riktigt gillar den ännu.. inte alls lika bra som Fringe.
Vill börja se Rötter, som jag minns den var den bra, har även lite sug efter att se mer Dr.Quinn.. måste ha något maraton någon dag..

Imorgon bär de iväg till läkaren, måste be om ett sjukintyg.. JA, för bara en förkylning.. men jag har varit sjuk 5-6 gånger iår så då måste man ha det 6-7e gången man blir sjuk.. suck..

På onsdag har jag besiktning på bilen så då blir det att byta några lampor och dylikt innan..
Farsan ringde och frågade när jag skulle komma och sätta på vinterdäcken så måste väl försöka göra det i veckan också, trots förkylningen.. Tur man har farsan som kommer ihåg sådant åt mig! <3

Imorse åt jag mjukaka, kändes som om de var riktigt länge sen, det var riktigt gott! Tack Mamma som kom förbi med de! <3

Nu ska jag som sagt gå och se serien där.. måste sluta slira iväg på massa annat när jag skriver.. hehe..

Här får ni två bilder.. 

Snart dags för vinterdäck igen...
En icke arg Tezz :)
Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar