torsdag 17 oktober 2013

Lillebror Lupus!

Hejsan!

Idag är en rolig dag, trots att jag är helt slut... Önskar man kunde bli frisk nu, orkar inte vara sjuk längre.

Bilen gick genom besiktningen och besiktningsmannen var så trevlig, vart riktigt glad där i min zombie skepnad kl. 7:10 imorse... Sen efter den åkte jag hem och la mig igen..

Gjorde inte allt för mycket tills syrran kom och skulle skjutsa henne till Harads och Dike fick byta däcken på bilen..
Efter det bjöd snälla rara farmor & farfar på palt. De var riktigt gott, varit sugen på det jätte länge. De hade renoverat en hel del sedan jag var där sist! Mycket fint var det! :)

Sen åkte vi hem, böt bil och stal lillebror, Lupus. :) Fast jag vet inte om jag kan kalla honom lillebror fortfarande, han är så stoor nu.. :)

Nu hostar jag och snorar, men ska krypa ner i en filt och dricka lite saft och äta halstabletter.
Sen ska jag krypa ner i sängen, och eftersom jag snarkar så mycket nu när jag väl somnar sover stackars Dike i gästrummet, men nu kanske Lupus kan värma mig med sin lejonman!

Ni som inte vet vem Lupus/Luppe är kommer några bilder på honom här:

Lupus först, Chili och Mulle syns lite bakom Lupus.

Störst i flocken!

Snygging! <3

Luppeluppeluuus! <3

Pussar på dig syrran!

Precis såhär är han HELA tiden! <3
Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar