söndag 22 september 2013

Vila...

Just nu vilar jag mest, och tar de lugnt.. kan inte anstränga mig så mycket mer för då kommer värken i huvudet..

Har fått en del beställningar av armband, har orkat göra en del iallafall! Så kul att folk vill beställa, hoppas bara alla beställningar jag gjort kommer snart så jag får fler pärlor och öronhängesdelar.. :)

Sen vill jag ju ha orken tillbaka så jag orkar jobba, känt efter idag och beslutet blev att vara hemma imorgon då jag inte skulle orka med simundervisningar då jag äter dessa tabletter.. Känner mig lite snurrig av dem, men de går väl över.. Får hoppas att värken bara gör de också..
Min plan är att försöka jobba på tisdag iallafall!

Nu ska jag skicka iväg ett mail och sedan dricka lite pepsi! MMMmmm så gott de är!
Lätt min favorit dricka! :)

Rosa/Svart Shamballa med liknande öronhängen!

Röd/Svart Shamballa med liknande öronhängen.

Svart Shamballa med silver öronhängen.

Svart Shamballa med liknande öronhängen.

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar