måndag 2 december 2013

1 bil och 1 lastbil i diket inom 4 mil...


Då var man hemma igen, fast har varit hemma i några timmar.. Skönt! Kändes som en evighet att köra hem idag.. Först 1 minibuss eller nå som kört av vägen som vi och en framför var först fram till, sedan 3 mil efter det var det en lastbil som kört av vägen.. Där var bogseringsbilen framme iallafall.. sen snörök o traktorer ivägen..

Vi hade tur som hann förbi innan de började bärga lastbilen, hörde på radion precis efter vi passerat med någon km, "Nu är vägen avstängd från båda riktningarna fram till ca kl.17:15 som de har beräknat." Klockan var då 16:24 om jag minns rätt..

Det gick bra att sälja mina smycken i helgen på skyltsöndagen! Så roligt att så många hört talas om mig och mina smycken! Jag har nästan inga kvar nu, så nu får jag plats med ännu mer nytt!! :)
Tack alla snälla o härliga människor jag fick träffa i helgen! :)

Resten av helgen så var vi och hälsade på lite överallt och sedan innan vi skulle åka hem levererade vi lite armband som var beställda och lite av mammas grejer som också var beställda! :)

När jag kom hem så packade jag upp alla grejer vi haft med oss och sedan blev det att julpynta lite!
Vill nog ha en riktig gran i jul! Det är som något speciellt med det!
Jobbar ju julafton iår.. lite tråkigt men men.. är ledig nyårsdagen, dock jobbar jag onsdag torsdag efter.. vi som ska till Arjeplog/Mellanström..
Sedan vill man ju hinna en sväng förbi korsträsk också!

Shit! Är klockan bara 22:30... kändes som om den var mycket mer! typ 00.. eller något..

Aja nu ska jag hitta på något.. vet inte riktigt vad än men får väl se inom kort.. :)

Hade med mig dessa populära armband till Arjeplog, många nya färger sedan förra bilden! :)

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar