tisdag 24 december 2013

Plexus & Tamook julbilder!

Här får ni resten av julbilderna som jag tog igår på småbusarna! :)






















Mycket bus o stoj! På sista bilden ser ni hur de ser ut bakom kulisserna, och ni kan ju lista ut att de tog ett bra tag att få till "någorlunda" bra bilder.. :) hehe..

För övrigt så har jag o Madde haft en super dag idag! Först träning, blev cykla 6 km, o sen styrke i ca 1 timme. Typ 50 min kanske de var..
Sedan fixade hon mina naglar sjukt snyggt blev det! :)

Efter det så for jag en snabbis till centralskolan där jag träffade Stina, ska ju jobba där med dem under stängningen på Nordpoolen.. :)

Sen blev de shopping med Pappa en sväng, gick ganska så fort! :) Sedan for vi till mig & Dike där Plexus & Tamook fick öppna deras julklappar då de ej följer med till Harads på jul, eftersom vi lika ska tillbaka imorgon kväll då jag ska jobba juldagen.. :)
Fick hjälpa till att öppna en del men en del tyckte Plexus var intressant, o Moki gillade godiset.. :)

Sedan åkte Dike med Farsan, Ida & Nils till Harads för att hjälpa till med mat och dylikt under dagen imorgon.. Själv blev jag kvar, men då fick jag ju umgås med världens bästa Madde, efter att jag fixat o slagit in de sista julklapparna. (Chili&Lupus&Mulle) De som jag gömt i garderoben som Tamook vill sno.. :) De luktar ju gott med oxmärgben... :) hehe..
Jag & Madde såg "The Heat" tror jag den hette, den var rolig! :) Sedan hade vi rally tillbaka till kioskpiraten för att hinna med o lämna igen den idag! Vi hann med 2 minuter till godo! :)

Nu har jag gjort ett par armband & örhängen som ska med till jobbet imorgon!
Sedan blir det jobb till 14:30 och sedan rally till Harads, okej kanske inte rally men men.. :) JUUUULMAAAAAAAAAT! ;)

GOOOOOOOD JUUUUUL!!!!

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar