torsdag 26 december 2013

Snart 1 veckas ledighet!

Åh vad jag verkligen behöver ledigt just nu.. 


Tagit ledig dagarna kring nyår så jobbar imorgon till 21:30 sen har jag 1 veckas ledigt!
Vi ska åka till Mellanström och vara där hos Dicks familj. På måndag ska vi även hinna förbi korsträsk o hälsa på morfar! :)

Har precis varit och lämnat Moki hos Madde :) <3 Så glad att du finns där när jag behöver dig.
Sen resten av veckan ska nog Syrran vara i lägenheten och ta hand om Plexus. Får hoppas hon kan alla dagar! Jätte glad att jag har dig också!

Imorgon så blir de som sagt jobb sedan så ska jag packa de sista som ska med.. Bl.a. alla mina pärlor och dylikt, måste ju ha med de! :)

När vi ska jobba på andra arbetsplatser då vi stänger så ska jag nog få vara på centralskolan om jag inte redan har skrivit det. Får jobba med lite allt möjligt där men kommer väl bli mest marknadsföring och sådant jag ska ansvara över om jag förstått rätt.
Ska vara där en månad är det väl tänkt.. Och eftersom det inte kommer bli så mycket badande under den tiden så tänkte jag eventuellt sätta i en hårförlängning, det var länge sedan! Och nu när man inte ska bada så slits det ju inte lika mycket!

Foto: Ateljé M i Arvidsjaur

Aja, nu ska jag göra något annat ett tag!
PS. Ursäktar i förväg om det blir dåligt bloggande under denna vecka vi ska bort.. Har inget internet i stugan och knappt på mobilen..  DS.

Ha det bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar