måndag 9 december 2013

inte min dag...


Idag så var de inte riktigt min dag.. Kom till jobbet och var helt förberedd att parkera vid en motorvärmare eftersom det var -21 ute idag.. Men den var upptagen och skulle vara de ett par timmar..
Jag gick in och städade med Guffa, det var Cafedelen osv som var på schemat idag, det tog ca 30-45 minuter och sedan så dealade jag med Carro o Guffa att jag skulle få fara hem och lämna bilen och gå tillbaka, annars skulle jag nog inte få igång bilen nå mer idag..
Jag satt mig i bilen men den ville inte starta förens flera flera försök..
Fick till slut igång den och åkte hem med den, parkerade och gick upp för att ta en varmare jacka att gå tillbaka med.
När jag kommer ner så tittar jag på bilden och upptäcker då att jag fått punka.. däcket var helt tomt! Jäkla skit..

Dagen rullade på med avisning i rören, julpyntning och bevakning.

Nu sitter jag här hemma och undrar vad som var meningen med dagens horoskop..
Det stod någonting om att jag skulle ta mig ut..
Ja, de var ju inte lyckat iallafall!

Det som var lite roligt då jag kom hem var att jag fått ganska mycket paket med pärlor och sånt roligt!!

Lite kors som kom! :)
Lite större storlek. :)
Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar