tisdag 10 december 2013

Äventyr för Plexus!

Idag så har jag hunnit med en hel del!
Började med att jag och Madde var och tränade en sväng, skönt att börja med det igen! Hoppas på att hålla igång nu och att jag får vara frisk!

Sedan så drog vi en vända på stan, kikade in på jysk där jag kollade på ett köksbord o stolar som jag och älskling senare av dagen gick in o köpte! Får hem det imorgon!!
Sedan gick vi o köpte nagellim, o var o hämtade ut paket på coop, fick gå två gånger dit i dag..
Just de, vi åt en liten macka på subway också. GOTT var det.. :)
Sedan blev det till Madde för att fixa mina naglar igen, även limma en som gick av på posten tidigare.. gick av för långt in osv..
TACK för de fina naglarna idag också! Och tack för hela dagen, den har varit awesome! :)

Dagen fortsatte även att vara Awesome för då var de äventyr för Plexus!
Han fick träffa 2 nya människor som fotade honom lite! Han sprang runt mycket i rummet och var allmänt svårfotad men de är tur de är duktiga fotografer!
Dessa bilder har Frida-Linnéa Pettersson tagit! :)


Kommer väl lite mer eftersom! Det har ju bara gått ca 50 min sedan vi kom hem från fotograferingen!

Tack! För att ni ville fotografera Plexus! Det var riktigt roligt! :)

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar