onsdag 18 december 2013

Oops!

Har helt missat att skriva här.. fullt upp med jobb, julhandel och mycket mer..

Nu är nästan alla julklappar färdiga! Har ett par kvar att ordna! Nu ska jag strax göra lite armband som ska skickas iväg..

Idag har jag varit ledig, den började med att jag och Madde for och tränade i 1,5 timme på morgonen..
Hann med riktigt mycket.. och som vanligt när man ser hur nära det är till att ha tagit sig si o så långt på Cykel/crosstrainer eller liknande ger man järnet för att hinna de de sista minuterna..
Dagens träning blev:
Crosstrainer 1,2 km
Styrke 1 timme, armar, mage, rygg, och lite ben.
Cykel 1,5 mil..
Cyklingen tog typ slut på mig då jag efter 10 minuter fick för mig att jag skulle hinna 5km på 5 minuter..
Jag hann det, men de gick i ett riktigt tempo.. För att vara så otränad som jag är.. :)

Aja blev riktigt nöjd med dagens prestation!

Efter det blev det en snabb dusch och sedan mot jysk för att byta bordet vi köpte i veckan.. Det var sprucket på 4 ställen..
Hade pratat med dem i telefon och de skulle ställa undan ett åt oss.. Bad de även kolla så de var helt... När vi hämtat de så öppnade vi inte det förens senare på kvällen och då ser vi också att även det är sprucket!! VAD ÄR DE FÖR SKIT!!!??
Så nu måste vi dit en 3:e gång.
Ska ringa o prata med dem imorgon o se vad de säger..

Aja, dagen fortsatte ju efter  att vi var på jysk.. vi for och gjorde nå småärenden på stan och sedan for vi till sunderbyn för att hälsa på Dicks syster!  :)

Sen åkte vi hem och jag ringde ett par samtal om försäkringar o sådant.. Somnade en stund på soffan och sedan hade jag helt plötsligt en del missade samtal..
Åt mat efter det och nu sitter jag här o skriver.. :)
Det var ju Lucia i veckan också.. Älskar verkligen lucia, alla sånger & ljus o allt är så fint! Detta var då jag gick ut 9:an..

Nu ska jag göra de jag skrev högst upp typ.. göra armband.. :)

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar