torsdag 5 december 2013

Naglar, rosa!

Idag så har jag varit ledig, skönt!
Hunnit med att fixa lite armband, även provat göra en ny sort som jag kommer börja lägga upp på min sida så småningom. :)
Sedan var jag en sväng förbi jobbet för att kolla på nå bilder som de tog från Boden Guiden då vi hade simskola här tidigare i veckan. Ska bli spännande att se det repotaget! :)

Sen så fixade Madde mina naglar igen! De förra höll en hel vecka och de är sjukt bra då jag är i vattnet och städar så mycket på jobbet, nagellacket brukar bara sitta en dag om man har tur.. :)

Idag blev de rosa, silver, leopard och lite tassar & nitar! Kändes som jag, sjukt nöjd även denna gång! <3


Bilderna har jag lånat av Madde! :)

Imorgon bär det av mot Gällivare för MR av hjärnan, bara hålla tummarna.. Sen på kvällen blir det julbord med kollegorna!
Har även gjort en liten present som en person ska få imorgon också! :)

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar