lördag 21 december 2013

Stress..

Varit så sjukt stressad nu på sista tiden.. känner att jag behöver skriva av mig lite..
Nu börjar en del ha gått över med det är fortfarande sjukt mycket för minsta lilla grej.. Mest med jobbet det är stressigt.. Skulle behöva åka iväg o bara ta de lugnt egentligen, längtar till 28/12 för då åker vi till Mellanström o ska vara där till den 3:e januari, så blir borta en vecka!
Ska försöka stänga alla "måsten" ute då o bara ta de lugnt..
Har börjat få hjärtklappningar o mer huvudvärk, o känner bara hur gråten tränger på hela tiden.. Är sjukt trött också, även fast jag sover.. Dock sover jag väl inte de bästa o vaknar ganska många gånger en del nätter..

Idag så tog jag mig iväg på gymmet en sväng också, det var riktigt skönt att bara lyssna på musik o cykla.. det blev 1,5 mil idag.. sedan så gav jag mig, var inte riktigt på träningsmood men kände att de behövdes...

Satt o surrade med Madde på jobbet innan jag tränade, då fick hon sin julklapp också! :)
Önskar att vi kunde jobba skift ihop igen.. Då kan man både umgås på fritiden och faktiskt hinna se varandra på jobbet också! Just nu är det mycket att om jag jobbar är M ledig och sen tvärt om.. :( Skit..

Aja vi är ju lediga tillsammans någon gång iallafall! :)
Vi ska träna på måndag är tanken, o nu ska vi fortsätta med träningen, och om vi blir sjuk är de bara att börja om direkt då man är frisk och inte stanna av! :)
Här är Maddes bild på sin julklapp av mig! :)
Lånade den av hennes instagram då jag inte lyckades sätta över mina bilder från telefonen.

Nu borde jag egentligen googla andningsövningar och bara ta de lugnt men har nog inte tid med det.. Ska fixa lite annat istället.. :)
Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar