onsdag 5 februari 2014

Bara ett inlägg

Känner bara för att skriva lite grann..
Idag är det tänkt att jag & Madde ska träna, men jag vet inte riktigt om jag känner för det.. vill nog hellre se en film eller något.. Men de är nog bara bita ihop.. För nu var de länge sedan..... morr...

Sitter på jobbet och tar en micro-paus.. Läser nå pop-up papper.. ett projekt som vi håller på med..

Var till VC igår, har fått en remiss till en sjukgymnast som ska kolla på min nacke.. Läkaren trodde också att min huvudvärk hade med stressen att göra..
Om jag inte hade skrivit det tidigare så fick jag ju ett svar av röntgen i Gällivare.. ett brev där det stod "Det tycks inte vara något oroväckande i din hjärna."

Så det var ju skönt att höra, dock tycker man att man borde bli kallad till läkaren för en uppföljning då det onda inte bara försvinner..

Aja, nu ska jag fortsätta trots att jag gärna hade legat i sängen hela dagen idag, såååå trött!! :)

Jobb-bild.

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar