torsdag 6 februari 2014

[nytt inlägg]

Vet inte vad jag skulle döpa inlägget till så de fick helt enkelt bli så som de blev..

Jobbar med lite event just nu, eller nu har jag rast.. Ska fara till sjukgymnasten på en timme o kolla nacken och sådant..

Imorse var jag riktigt stressad kan man ju säga.. jag var 5 min sen och drog på mig jackan och ut till bilen för att fara till jobbet..
Ja, i min hjärna så jobbade jag på Nordpoolen, så jag for nästan hela vägen dit... Sedan kom jag på att jag jobbar ju på centralskolan/tillväxtförvaltningen nu..
Varpå den turen gjorde att jag blev ännu mer sen..
Suck.. Lider av en skum huvudvärk nu, haft de sedan gårdagen, tog nå huvudvärkstabletter men inget hjälper..
Hoppas sjukgymnasten lyckas lokalisera att den faktiskt kommer från nacken..

Nu är jag ju inte den som tycker om att fråga frågor på bloggen just för att det inte blir så mycket svar.. varför är det så? Är det de att man inte orkar klicka på kommentera längst ner och skriva en liten rad?
Nu pratar jag om svenska vänner/läsare.. Jag får mer kommentarer och önskningar att jag ska må bättre eller typ "vilken rolig grej" eller ja något, av vänner/folk från USA och andra länder i världen.. TACK för att ni bryr er iallafall! Ni är guld värda!

Nu till min fråga, är det något ni skulle vilja ha i BODEN? Till ex. något event eller liknande!
Nu har ni chansen att komma med förslag, eftersom jag sitter och skriver sådana eventideér just nu!

Tack för alla era svar i förhand! (om de nu blir några!) :)
Här jobbar jag nu! :)

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar