måndag 10 februari 2014

Innan jag somnar

Imorgon kanske det kommer ett par nya bilder här på bloggen, försökte fota Plexus o Tamook lite grann idag..

Det är ju inte de lättaste att göra men någon bild hoppas jag blev bra, sedan var de lite andra bilder i kameran som jag glömt bort! :) Var även ut o lekte i snön med Plexus en sväng, tänkte fota honom i snön men det började snöa så mycket så vi lämnade kameran inne. 

Känner inte att jag orkar göra så mycket om dagarna, allt bara stressar mig på något vis, om en lampa är tänd eller om en sko ''trillat omkull'' i hallen. Vad som helst i princip..
Just de! Jag har glömt att göra min sjukgymnastik.. De där tråkiga övningarna man får.. Ska försöka göra dem varje morgon o kväll nu.. ''Försöka'' !

Nu ska jag sova och förhoppningsvis vakna lagomt utvilad till kl 6.30 för då ska jag stiga upp och duscha & sånt innan jag börjar kl 8 & vet ni var!? Jo på Nordpoolen! :)
4 veckor gick sjukt fort, det har varit roligt också att få prova på något annat.

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar