fredag 7 februari 2014

Rast!

Har en liten rast nu.. fika kallas det väl..

Det gick bra hos sjukgymnasten, hon knådade mig som en deg och mosade mig som potatis! Det gjorde riktigt ont men de var behövligt! Så nu har jag fått en hel del övningar som jag ska göra morgon och kväll & under dagen..
Det är sådana övningar som är så sjukt tråkiga.. men man måste väl.. Hon har även bokat in 2 tider till som jag ska komma på. Nästa vecka och veckan efter veckan därpå! :)
Ska även få hjälp med höften också av henne.

Imorse var vi på företagsfrukost på Restaurang Garniz. 

Väntade på Stina som plockade upp mig då vi for till frukosten!
Ett par hundra papper som man gjort skrev jag ut igår sorterade i fina högar! :)
Sen efter det åkte vi tillbaka till centralskolan och jag började med mina papper som jag skrivit.. Lite avtal, kartläggningar & uppföljningar & massa sånt som ska användas. :)


 
Jag fick dock ont i magen efter jag åt, som hela tiden nu mer. Vill bara att de går över någon gång..

IDAG ÄR DET FREDAG!

Tjohoo!!

Har inte något speciellt planerat men ska bli så skönt att vara ledig!!

Sen något helt annat, jag badade igår och som vanligt får man inte bada själv, så det slutade med att Tamook var i badkaret också. Lite kul med en katt som inte är livrädd för vatten! :)

Nöjd och nybadad!
Blöt kisse! :)
Ha de bra!
Kram
Tezz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar