fredag 7 februari 2014

bloggablogga

Många undrar säkert varför jag bloggar SÅ mycket nu..

Jag känner helt enkelt att jag måste skriva av mig lite.. bara om vad som helst..
Så fort jag blir rastlös eller så vill jag bara skriva.. Har funderat många gånger på om jag ska lägga ihop alla småsnuttar "novelldelar" jag har, & skriva en hel sådan.. men orkar inte riktigt det.. Det blir helt enkelt bara små inlägg som detta..

De är ju inte något särskilt intressant med blogginläggen just nu (eller?) men finns väl alltid någon som vill läsa.
Känner mig så lyckligt lottad som har de bästa kollegorna/vännerna i min närhet just nu. Ni betyder så mycket för mig allihopa, saknar Badet-hänget men snart är vi tillbaka!
Ni vet vilka ni är & jag hoppas ni vet att ni betyder så mycket! <3

Idag fyller S-O år! Bästa S-O du är grym! Hoppas du haft en riktigt fin o bra födelsedag med tårta och sådant roligt! :)
Födelsedagskram till dig! & Hälsa Elin också! :)

Nu ska jag se Dr. Quinn och hoppas att min huvudvärk kommer släppa inom en snar framtid! Har haft den i 3 dagar nu.. Inte en vanlig huvudvärk utan en som är sådär tung, eller som om man ätit panodil i för många dagar och får mer ont i huvudet av att ta de än o härda ut.. Ja, svårt att förklara men ni kanske kan lista ut de endå! :)


Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar