måndag 24 mars 2014

10.000 besökare!

Men så roligt!
Idag så blev det 10.000 besökare!

Gud vad kul att så många vill läsa, även om det inte alltid är så speciellt eller så!

Tänkte klistra in den geografiska statistiken på besökarna för de som är intresserade! Alltid lika kul när det når ut till fler länder än Sverige. :)

Sverige
7307
USA
1690
Tyskland
246
Ryssland
173
Indonesien
75
Ukraina
71
Norge
56
Frankrike
37
Storbritannien
27
Rumänien
23

Sverige är ju verkligen övergripande men att så många fler länder stod med blev man riktigt glad av!

Tack ska ni ha!

Jag bloggar ju inte riktigt efter att få många besökare, utan mer för att det är roligt, men att någon faktiskt läser det man skriver och att ens åsikter hörs är ett plus! Det får en att heller inte vilja sluta skriva.. :)

Vidare till dagen, har varit på jobbet en sväng och efter det har jag städat lite i köket och städat kattlådorna. Sedan har jag suttit vid datorn och letat efter nya kläder! Är det någon som vill byta garderob?

Kläder är dyrt.. Klickat i massa nya i varukorgen men när jag kollat färdigt är den uppe i 2-3000 kr så jag börjar då rensa och vet inte vad man ska ta bort. Till slut ger man upp.. Jag har iallafall sparat "flikarna" från kundkorgarna hos, Nelly, Veromoda & Sweden Rock Shop.
Får se sen om jag väljer ut nå av de som jag vill ha.. :)

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar