söndag 16 mars 2014

datorproblem...




Börjar nog att berätta om dagen, vaknade vid 9 men de kändes som om klockan var 12-13 på dagen.. Skönt att den inte var det.. Jag väckte Plexus och gick på promenad med honom i blåsten, han åkte mest med i famnen, men promenixade lite grann iallafall!



Sedan när jag kom hem mös vi alla i sängen - Jag, Dike, Tamook, Plexus och Izor. Första gången vi var alla 5 i sängen. :)



Sedan åt vi räkmackor till frukost och sedan blev det städning, eftersom jag blev stressad av hur det såg ut överallt.. Ville bara krypa under täcket egentligen, eftersom man inte vet var man ska börja eller bara för att man börjar med allt samtidigt.. La mig på sängen och andades en stund för att sedan fortsätta utan att få en stressattack..
Vi lyckades så gott som städa hela lägenheten, Plexus fick det jätte mysigt i sin sovbur, nya puffar, filtar och hela buren nydiskad eller vad man ska säga.. :)

Till middag hjälptes vi åt och vi gjorde älgkött, strips, peppar/gräddsås, grönsallad och vitlöksbröd. :) Mumsigt och mysigt blev det! <3 :)

Nu till rubriken............
Blir så himla less.. Finns inget värre, och jag har säkert skrivit det tidigare!
Fattar inte varför de alltid ska hända mig då man planerat att göra något..

Först: fixat ett spel på datorn, funkar inte.. aja, fixar väl ett nytt liknande.. nej samma där och så pågår det typ 10ggr. Sedan bestämmer man sig för att se någon film. Börjar se en på swefilmer.. Men då funkar bara 12 minuter sen slutar filmen.. något fel på den..
Frågar Dike om han kan fixa, men han har inte tid då han sitter o spelar..
Försöker fixa själv men då kruppar hela datorn ihop och hänger sig.

Varför jag!!!??

Sen är klockan mitt i natten så man ids inte börja på någon annan film som man måste leta fram o hitta vad man vill se.. Orkar inte fixa igång playstationet o se serien i tv rummet..
Ville ju se i sovrummet.
O GUD vad jag känner att jag blir stressad av mitt egna inlägg..
FY BLÄ! 
Går nog och lägger mig snart.. :(

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar