fredag 14 mars 2014

Blogginlägg på morgonen.


Har varit dålig att skriva på bloggen sista veckan, men de är bara för att vi åkte till Arjeplog i fredags, vi firade morfar som fyllde 70 år! Fast han fyllde egentligen den 12 mars. :)

Sedan när vi kom hem har min dator varit nedpackad, och tydligen så tycker jag det är jobbigt att packa upp den då..

Jobbat hela veckan, ska snart iväg på jobbet nu också.. Jag somnade väldigt tidigt igår därför jag vaknade tidigare och hann med ett inlägg nu..
Izor sitter och busar på mig så det tar lite extra lång tid att skriva detta inlägg.. :)
Idag kommer även Tamook hem som varit på semester hos Madde, börjar sakna han nu! :) Min tokmooka!

Det går bra med alla djuren än så länge, Plexus har knappt reflekterat eller märkt att vi har en till liten kattunge, kattungen däremot är lite feg och vågar inte riktigt gå fram till Plexus, men det blir närmare och närmare för varje gång! :) Izor fräser lite grann.. Men han är lite feg.. :)

Med Tamook och Izor går de bra, de har sovit med varandra och så innan Tamook åkte på semester då vi åkte till Arjeplog..

Alla på en och samma bild!
Izor till vänster, Tamook i mitten och Plexus till höger.
Spanar läget!
Plexus reaktion när han såg kattungen.

Fick tvinga upp Plexus att kika på Izor :)

Slapparn.

Gulledu!

Myser tillsammans!

Tamook <3
I helgen blir det att vara hemma, ska eventuellt göra lite armband och sådant.. :)

Aja, nu hinner jag inte blogga så mycket mer..

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar