måndag 31 mars 2014

Måndagsångest

Måndag är alltid lika jobbigt.. Även om dagen gick ganska fort idag.. Vi hade ju något att göra iallafall, vi skrev simlärarprov på morgonen. Enda provet man tyckt varit kul att få skriva så man känner att man redan jobbar med de osv..
Sedan så var jag och S-O till Beijer och fixade lite hyllplan och sådant som behövdes till vårt städförråd.

Sedan kl 16:00 hade jag en tid på Sandens Vårdcentral idag.. Kom på de nu 17:11 så lite försent för det nu.. jäkla skit.. Men när man är stressad och allt som jag då glömmer man saker..
Får ta och ringa & boka en ny tid imorgon!

I lördags beställde jag palt hos farmor & farfar då vi skulle en sväng till Harads, jag har verkligen världens bästa farmor som ställer upp som hon gör! <3
Även världens bästa farfar! <3
När vi kom dit så åt vi palt och sedan efter det tar hon fram min favoritpaj "ananaspaj" så himla gott!! Så gulligt att göra det också!
Tusen tack!

Har ont som bara den i ryggen idag, kan de vara för att man bar på massa hyllplan tidigare?
Aja..

Här kommer gó maten!

 

Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar