torsdag 27 mars 2014

Grattis på 11 års dagen!

Idag fyller den sötaste av dom alla år!
Lupus <3

Idag blir du 11 år, kändes som om du nyss blev 10 och jag skrev inlägget om det! Tiden går så himla fort!
Jag var 11 år då du kom till oss, dagen före min födelsedag var det. Var så himla glad att vi skulle få en liten valp. Vi stod mellan valet av namnen Arctos eller Lupus, pappa frågade mig vilket jag tyckte om och vad jag minns hur du var då jag fick träffa dig innan vi hämtade dig så tyckte jag Lupus på en gång!
Nu är jag dubbelt så gammal som dig (om man inte räknar hundår förstås) 22 år & 11 år..

Vill inte att tiden ska gå så fort! Vill alltid ha dig med! <3
Jag älskar dig Luppe, du betyder så mycket för mig!




Käraste bästa vän! <3

Kram på dig!

Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar