tisdag 18 mars 2014

Planering för veckan


I veckan är det mycket.. Eller ja, de känns så..

Måndag - Simlärarutbildning forts.
Tisdag - Förvaltningsdag på försvarsmuséet
Onsdag - Packning och fix inför morgondagen
Torsdag - Norrlandskonferens m. kvällsaktiviteter i Luleå;)
Fredag - LÅNG och jobbig dag i Luleå!
Lördag - LEDIG
Söndag - LEDIG

Har gjort lite förberedelser nu ikväll, gjort lite nya armband som jag ska ha på torsdag och kanske imorgon om jag känner för det! :)
Lördag & Söndag är det inte så mycket planerat vad jag kan komma ihåg.. glömmer de mesta nu för tiden.. Men ska nog bli skönt att endå inte göra något eftersom man sovit borta på hotell med jobbet torsdag till fredag! :)

Det var länge sedan jag som såg fram emot något, men gör faktiskt de lite till torsdag, jag tror vi kommer få jätte trevligt!
Hoppas bara alla i arbetslaget kan vara med, en del som är sjuka så hoppas de kryar på sig till på torsdag! :)

Har sett lite Fringe idag med älsklingen, vi började ju om o se serien igen, den är faktiskt riktigt bra, vi är redan på halva 3:e säsongen.. :)

Nu ska jag nog sova så jag orkar upp på förvaltningsdagen imorgon.. :)
Foto: Ateljé M Arvidsjaur!
Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar