fredag 14 mars 2014

Sjukt trött och äntligen helg!


Veckan har verkligen varit lång och seg.. Varit så sjukt trött hela veckan.. Ont i huvudet har jag nu också, hur mycket tabletter ska man behöva ta innan de släpper egentligen?
Har ni någon knep vid huvudvärk eller migrän framförallt?

Ligger på sängen nu och skriver inlägget medans katterna har rally i hallen och Plexus sover i köket.
Hämtade ju hem Tamook idag som varit på semester hos Madde, han har fått sitt mammamys och verkar ha kul med Izor nu också! :)

Nästa vecka är det dags för den årliga Norrlandskonferensen med jobbet! Ser framemot den faktiskt, hoppas bara alla i arbetslaget kan följa!

Igår så var jag nere i gymmet, det var ett tag sen, dags att ta tag i det kanske, har bara inte haft någon lust..
Jag cyklade, powerwalkade och sprang lite grann. Kändes skönt faktiskt, var ner en sväng idag också och det var ännu bättre.. Har ju inte haft ork till att springa eller så tidigare, men nu från ingenting så sprang/joggade jag i 30 minuter utan uppehåll, och 5 minuters powerwalk både före och efter!

Nu hoppas jag alla får en riktigt trevlig helg! :)

Ha de bra!
Kram
Tezz







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar