lördag 22 mars 2014

Norrlandskonferensen!

Ja, då var man hemma igen efter Badmästarförbundets Norrlandskonferens..

Vi bodde på Clarions i Luleå och det var grymt nice, förutom att det var så varmt i rummet, och det gick inte öppna något fönster, vi kom fram till att det var eftersom ingen skulle kunna hoppa ut genom dom ifall någon skulle vara lite självmordisk.. :)

Vi hade aktiviteter och lite föreläsningar.. Jag var uppskriven på Bastuverksamhet (Aufguss) Det var skönt men lite väl varmt.. Stackars Carro halkade i bastun och slog i tår och fot i bastuaggregatet. Det slutade men en bruten tå.. Get well soon! <3
Var även uppskriven på Aquacrossfit så då gympade vi på, jag och S-O latjade lite i bassängen innan vi började också.. :)
Det var ett sjukt tungt pass men man klarade det och man var faktiskt ganska motiverad efter en stund.. :)

Efter det så drog man till hotellet och duschade o började fixa oss, Jag + Carro + Madde delade rum så inte underligt med alla hårföner och tänger det blev varmt.. sedan kom resten av kollegorna in och vi hade en liten förfest.. :)

S-O, Jörgen, Lena, Marita tågade iväg mot arenan före oss andra.
Maten var supergod och även lite middagsunderhållning/modevisning av badkläder fick vi se på! ROLIGT var det!

Vi fick massa drinkar och dylikt av utställarna och jag fick så många att jag till och med hade 2 kvar dagen efter! :)
Vi dansade, kastade ring och var sjukt trevligt..

Just de när jag gick till hotellet så böjde jag mig ner för att plocka upp hotelnyckeln/kortet ur väskan och medans jag gör de glider telefonen ner på backen.. Ca 2 dm ovanför backen..
MEN ENDÅ, displayen sa krasch!!!
Fattar inte, jag har tappat den sjukt många gånger från HÖGA höjder, i asfalt och massa mer..
Sen bara la den sig på backen, inte ens hårt o går sönder! Snacka om att svika en sådär!

Aja, dagen efter var de lite föreläsningar sen drog vi hem med bussen!

Sov nästan hela dagen igår när jag kom hem, ätit på Rönnbäcks varit på Phonehouse och köpt en simkortshållare så jag kan använda min gamla mobil.. Vill ju inte ha glassplitter i örat..

Aja, ikväll har man inte riktigt bestämt vad som händer.. Men jag o Dick var iallafall på systemet nyss och det verkar som om de blir party.. :)
Får se vad som händer!
Jag & Bästvän! <3
Ha de bra!
Kram
Tezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar